Kuka minä olen? Mistä minä tulen? Miksi? Mitä minä teen? 

Kaikki tälläiset peruskysymykset jää lukijalle hieman pimentoon. Esiinnyn blogissani keksityllä nimellä, sillä osa kertomuksistani tai teksteistäni on sellaisia, joita en omalla nimelläni pysty kertomaan.
Osa saattaa ainakin jossain vaiheessa tunnistaa minut, sillä tuon blogissani esille mielipiteitä, maallisista, yhteiskunnallisista ja omaa elämääni koskettavista aiheista.
Osa varmaan pitää minua nyt raukkana, mutta koen parhaaksi suojella omaa ja läheisteni intimiteettiä.

Ketään läheisiä henkilöitä en tuo julki blogiteksteissäni. Ihmiset esiintyvät blogissani keksityillä nimillä tai nimien alkukirjaimilla. Niin siis ihmiset ja eläimet. 

Olen aika suora ja tämän takia toivon herättäväni keskustelua, en vain itseni takia vaan myös muiden takia. Tämä blogi on julkinen, joten kuka tahansa voi kommentoida tänne. Toivon, että keskustelu pidettäisiin täällä edes jollain tasolla siistinä.

Kirjoittaminen on suuri osa mun henkilökohtaista elämääni ja ilman paperia, kynää tai tietokonetta, koen olevani ainakin osittain tyhjä kuori.
Kun luette juttujani ja jos jotain aiheita tulee mieleen, josta haluatte kuulla mielipiteeni tai herättää keskustelua, ehdottakaa ja kommentoikaa!

Minulla on ollut kaksi aiempaakin blogia, mutta koen, että ne eivät enää vastanneet tarpeitani.

Odotan innolla, että pääsen kirjoittamaan teille ja pääsen keskustelemaan kanssanne aiheista ja niiden vierestä. Huumoriakaan ei sovi unohtaa, sillä eihän meistä kukaan selviä tästä elämästä hengissä.