Moi kaikki! Ruut täällä.

Haluaisin blogata teille joka viikko, joskus huuhaa-blogeja, eli mitä mulle kuuluu yms, mutta aihepostauksiin kaipaan lisää aiheita.
Kirjoittanut olen jo kuvauksista, kirjeenvaihdosta, yksinäisyydestä, pettymyksistä, uskosta, stressistä ja ystävyydestä.

Mistä sinä haluaisit juuri minun bloggaavan?
Teen ideoistanne muistilapun, jonka kiinnitän itselleni näkyvään paikkaan ja kun itselläni pää lyö kirjoitus-tyhjää niin otan aiheen ja kirjoitan siitä.

Tai jos haluatte minun bloggaavan jostain minun elämääni kuuluvasta asiasta, niin voitte toki kertoa.
Toivottavasti ideoita tulee paljon. Ideanne tekisivät minut iloiseksi.

Laittakaa ideoita vaikka tämän postauksen alapuolelle. Voin vaikka muokata aina tätä postausta, kun jostain aiheesta on jo blogattu, niin idea ei tule käyttöön enää uudestaan.

Kiittäen jo etukäteen ideoista ja innolla kirjoittamista odotellen.
bloohh.jpg